گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

الهه عشق


قبلـــه ی سجــــاده ام ، کعبـــــه ی چشمان توست      این دل دیوانــه ام ، بی ســــر و سامان توست

 

دیــــن و دل و جـــــان ِ من ، رفـــت بـه تاراج عشـق      هستی ِ من این وسط ، دست به دامان توست

 

سینه پر از عشق توست، عشق تو چون آتشست       آتش این سینـــــــه ام ، گوش به فرمان توست

 

کـــوه اگـــر حائل است ، بهـــر تو هیچست مـــــــــرا       قـــوّت دستان ِ مــــن ، بستــه به توفـان توست

 

ورد ِ زبانـــــم توئـــی ، واژه ی دیگـــــــــر مجــــــــــو        شعـــر و غزلهای من ، مــــرکب ِ دستان توست

 

شیشه ی عمــــرم توئی ، تــا کــه توئی زنـــــده ام        پلک مزن ! جان من  زنـــــده ی چشمان توست

 

تا که توئی چون نفـــــس، دم نزنــم بی تــــو مـــــن        آن نفـــــس ِ آخـــــری ، لحظه ی هجران توست

 

کفـــــــر نگفتــــم ولـــی ، کمتـــــــر از آن هــم نبــود         تا به خدایــــم رســـم،  اَشهــــدمِ ایمان توست

 

 

گرمک نوشت: اگر گمان می کنید اغراق گویی های عاشقانه ، چیزی بیش از کفر گویی نیست سری بزنید به این پست بانو افسانه ، تا باورتان شود که عشق چیزی فراتر از این حرفاست.

 

حرف آخر : خدا عشق را آفرید و عشق تمام خلقت را .

نظرات 11 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 09:21 http://niloofaresahra.blogsky.com

با درودی بیکران انگار بد جوری دل از کف دادی.
این عشق ادم را عارف و دیوانه و کافر میکنه و هر انچه که فکرش را نمیکنی ....

عشق چها که نمی کند

نازنین یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 12:04

درسته
تاثیر عشق واقعا فوق العاده س
هرچند من که خودم تجربه ای نداشتم

امیدوارم که همیشه عاشق بمونید

امیدوارم
تجربه زیبا و شیرینی است

مقداد یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 12:08

به به، امید ما هم از دست رفت:( پستای عاشقانه هم به وبت اضافه شد؛ ایشالا که همیشه عاشق باشی;)

کی مانده که امید مانده باشد
باید چشید تا فهمید

نگین یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 15:31

نمیدونم چرا یاد ِ داستان قشنگان( اگه اشتباه نکنم) افتادم... نمیخواید ادامه ش بدید؟

عمر او داستان به سر اومد
عمری باشد سریال دیگر را دنبال خواهیم کرد

مسافر یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 20:07 http://doncorleone.blogsky.com

من خودم به عینه معجزات عشق رو دیدم و متوجه شدم که عشق چه انگیزه هایی میتونه به آدم برای انجام کاری بده
واقعا یه نیروی عجیب هست ولی متاسفانه عشق های زمینی یه روزی به انتها میرسن در صورتی که عشق آسمانی پایان ناپذیره و هر چه از زمان عاشقست بگذره پایدار تر میشه

شاد باشی

از خاک به اسمان باید رفت

پایدار باشید

خاطره یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 21:36 http://rahalost.blogsky.com

سلام... نمیدونم بگم از این پست لذت بردم یا نه؟؟؟؟؟؟ فقط یه حسرت شد و با آه بلند از سینه ام خارج شد....

روزهایتان پر عشق و شاعرانه...

چرا؟

امید که در سینه با حضور عشقی سبز جایی برای اهی زرد نباشد


روزگارتان به کام

امیر دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 02:06 http://tehranneshin.blogsky.com

ممنون از عاشقانه بسیار زیباتون و همین طور از لینکی که گذاشتید
و سپاس که به وبلاگ من سر زدید

و هزاران تشکر از سوی من بخاطر بذل توجه تان

مژگان دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 10:30 http://goleandoh.blogfa.com/

سلام امید جون
این الان منم
دیروز واست 2تا کامنت گذاشتم که ظاهرا به دلیل بعد مسافت تو راه گم شده یا شایدهم یخزده
ولی من که کوتاه نمیام یعنی اگه واسه تو کامنت نزارم گرمک خونم میاد پایین و باید برم زیر سرم

شما لطف دارید و شرمنده می کنید

قدمتان بر دیده گرمک است

کامنت را می خواهم چیکار
سلامتی وجودتان را ارزوست

مژگان دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 10:35 http://goleandoh.blogfa.com/

این شعر قشنگی که نوشتی منو یاد این انداخت:

ای عشق همه بهانه از توست
من خامشم این ترانه از توست

من اندوه خویش را ندانم
این گریه بی بهانه از توست

افسون شده تو را زبان نیست
ور هست همه فسانه از توست

و این از بوستان سعدی:

تو را عشق همچون خودی زآب و گل
رباید همی صبر و آرام دل

به بیداریش فتنه بر خط و خال
به خواب اندرش پایبند خیال

نه اندیشه از کس که رسوا شوی
نه قوت که یکدم شکیبا شوی

چو عشقی که بنیاد ان بر هواست
چنین فتنه انگیز و فرمانرواست؟؟؟

ممنون
حرف بزرگان زیباتر و دلنشین تر است


لطف کردید

کوروش دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 11:03 http://KOROSH7042 .COM

سلام و درود بر امید همیشه سرشار عشق
نور پرفروغ چشمانش
روشنگر زنده گیت باد
که چنین است و چنان بادا

ارادتمند

ارادت از ماست
قربانت استاد!

افسانه دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 15:14 http://gtale.blogsky.com

سلام آقا امید
ممنون
شما که در اثبات عشق گوی سبقت را برده اید و اشعار زیبایتان حاکی از آن است که عشق را به تمام معنا درک کرده اید.
به حق درک عشق وبازی با الفاظ عشق پیر وجوان نمی شناسد وهستند کسانی چون شما که با وجود جوان بودن کوله باری از تجارب وفاداری وعشق رابه همراه دارید وهر از گاهی این الفاظ پر محتوا رابرزبان جاری می سازند
موفق باشید

سلام بانو!

خدا کند که اینگونه باشم که شما می فرمایید

بی کران خوشبختی زیر پای عمر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.