گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

ما فقط سکوی پروازیم!



بر گــــــرده ی ما بـه آسمـان رسیدی

وقتی که به مـــــاه رسیدی ما ندیدی

 

ما ساده دلان،بحق،چه خوش خیالیم

دلخوش به تو کرده ایم ، تو دل بـریدی



گرمک: آخ! که چقدر ساده ایم اگر خیال کنیم از صندوق این انتخابات منجی برای نجات وضع اسفناک مملکت بیرون خواهد آمد!

هنوز هستیم!



من و تو ریشه در یک خاک داریم


پــر از دردیــم و سینه چاک داریم

 


خیالی نیست از هــــر باد و توفان


دلی محکم، سری بی باک داریم


 

گرمک نوشت: 


می خواهند شاخه ها و ریشه های ما را از هم ببرند!

اما زهی خیال باطل! هنوز هستیم و صد البته با هم هستیم!

حس بودنت


از حس  ِ بودنت، گاه

          عطری بریز در باد


شاید هوای خستم

          از غصه گردد آزاد

 

یکشب به زیر مهتاب

         از من به خواب کن یاد

 

شاید به خواب من نیز

            بوی تو آورد باد

 

روز معلم


از شمع تو گشته در تن ِ من

اندیشه زلال و سینــه روشن

 

از شب به سحر مرا رساندی

از نــــور  زره نمودی بر تــــن

 




روز معلم بر همه دلسوختگان عرصه علم و  دانش و روشنایی مبارک باد!

روز زن



روز زن را به همه بانوان ایران زمین

این فرشتگان زمینی تبریک می گویم!


خاصه همسر خوبم ، مادر و خواهران عزیز تر از جانم!

چزوندن!


نمیدونم ما کارمند جماعت چه گناهی کرده ایم که اینقدر با گرانی ما را می چزونند!


افزایش حقوق سالیانه که دیگه نگو!


می خوان دق مان بدهند با فلاکت و نداری!

خب زهرخورمان بکنند و خلاص!!!


شتر سواری که دولا دولا نمی شود. می شود؟!!!

از هاله تا واله


جدا دلم به حال محمود می سوزد!


نه به اون به به و چهچه ها که برایش زدند و هندوانه ها که زیر بغلش گذاشتند

تا طرف خودش را در فضا دید


و نه به این شمشیری که از رو برایش کشیده اند تا از پای او را در بیاورند!


واقعا جای ترحم دارد!

دل من!


چه سنگینی تو بـر دوشم، دل من!

ز دستت غصه می نوشم، دل من!

 

به عمــری یک نفس همــراه بودیم

به یک دم کــــن فراموشــم، دل من!