گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

به هر بادی نجنبیم!


از خواجه به جمعی ز شکم بادی به در رفت

تا صبح به هر گوشه ی آن شهــــر خبر رفت


 پرسید یکی رنــــــد: مگر خواجه پلمپ است؟!

کــز نشتی او طاقت یک جمــــع به سر رفت


 ای کاش به هــر بـادی وزید، بیــــدی نجنبد

تا بیخودی حسرت نخوریم وقتی خطر رفت

 

 


گرمک نوشت:


انگار عادت کرده ایم که به هر چیزی واکنش نشان دهیم.

از افتادن برگی از درخت تا گندکاری و حماقت یک نفر در آن سوی دنیا.

گاهی دوستان بر من خرده میگیرند که فلانی فلان کرد چرا چیزی در این مورد نمی نویسی.

واقعیت این است که بنده هیچوقت به مسائلی از قبیل عریان شدن گلشیفته و هزل خوانی نامجو و فیلم سازی یک احمق، حساسیت نشان نمی دهم و دنبال هم نمی کنم .

چون بعضی ها برای بزرگ کردن و شهرت خود به هر کار زشتی دست می زنند، که به نظر بنده بهتر آنست که با بی اعتنایی پاسخ شان را بدهیم تا به این کارشان ادامه ندهند.

حساسیت ها را بگذاریم برای خطرهای واقعی و بزرگ.

 

مخلص کلام اینکه: برای هر مورچه ای که پایش را بلند کرد نعل نکوبیم.


 :: شما را نمی دانم ولی بخشی از کار من وابسته به ایمیلم است و روزانه با آن کار می کنم.

اگر شما نیز مثل بنده جیمیل دارید و این روزها برای کار کردن با آن مشکل دارید پیشنهاد می کنم از برنامه Mozilla Thunderbird استفاده کنید و از کار با آن لذت ببرید.

لینک دانلود



با تبریک روز میلاد امام رضا(ع):

 

آنکس که تـــرا رضـــــا لقب کرد

نامت همه لحظه ها به لـب کرد

 

تا گفت ضمــانت تـــــو کافیست

آهـــــوی دلم تـــــــرا طلب کرد

نظرات 6 + ارسال نظر
فریناز جمعه 7 مهر 1391 ساعت 12:16

فکر هر شعری رو می کردم الا این شعر در چنین روزی

امروز تولد امام رضاست
گرمک نمی دین؟

راه نمی دهد

فریناز جمعه 7 مهر 1391 ساعت 13:54

دیدین راه داد

بیشتر اینا هم راه می ده

مطمئن باشین

از راهش نرفتم

سینا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 18:49

به شما هم تبریک میگم

ممنون
همینطور

خاطره جمعه 7 مهر 1391 ساعت 22:55

سلام دوست گرامی
میلاد ضامن اهو را بر شما و خانواده محترمتان تبریک میگوییم...

مرسی
شما نیز

خورشید کلام تان کی طلوع می کند؟

فریناز شنبه 8 مهر 1391 ساعت 13:45

متوجه شدین تعداد نظراتتون یکی بیشتر از خود نظرات نشون می ده؟



شما هیچ دقت کردین خیلی باهوشید؟!

آره متوجه شدم
بلاگ اسکای دیگه، همیشه یه لنگش می لنگه

پیره زن شنبه 8 مهر 1391 ساعت 17:59 http://pirehzan.blogfa.com/

این گرمک نوشتت هم همینطور ... موافقم ...

لطف داری ننه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.