گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

دربان


به هر در می زنی تا در ببندی


اگر با پـــــا نشد با سر ببندی


 

تمام فکر و ذکرت شد، چگونه


به پــــــا و فکر من لنگر ببندی


 

تو میخواهی که در جهل تو باشم


کتابــــــم پـــــــاره و دفتر ببندی


 

تو می کوشی که ما را در طویله


کنار اسب و گــــاو و خر ببندی


 

بجای گفتمان لج کرده ای، که


ره اندیشه بــــــا افسر ببندی


 

مرا مانند دشمن فرض کردی


که هر جا می روم سنگر ببندی


 

خودت میترسی و میخواهی از من


درون این قفس هم پــــــر ببندی


 

تو در بر ما و خود میبندی از جهل


بجای اینکه در کمتـــــــر ببندی


 

تو در افکــار خود زندانی هستی


چه سودی اکبر و اصغــــر ببندی


 

ببند هر در اگر دردت همین است


تو دربـــانی ، و بایــد در ببندی


 

گرمک نوشت:


گوگل را فیلتر کردن و جیمیل را بستن از ضعف تو حکایت دارد.

این راه که می روی به ترکستان است برادر!

این را هم قبلا ً آن عزیز گرفتار خدمت شما دوستانه عرض نمودند.

اما انگار در گوش خود چیزی بیش از پنبه فرو کرده ای!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
ستوده چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 14:45

او دیوانه است وعقل نداره مگر جاهل این چیزها را میفهمه .
او فقط همین را میدونه که بره بالای تریبون ومشتی اراجیف برای مردم سر هم کنه .
او مصداق همون دیوانه از قفس پرید هست .
چرا اینهمه به این دیوانه گیر میدی امید جان

من گیر نمیدم
اون به من گیر میکنه

ستوده چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 14:47

آقا امید ساعت کامپیوترتون را درست کنید مطمئن هستید این ساعت آپ کردید .
ساعت من که چیز دیگه ای میگه فکر کنم به همون زمان قبلی داری کار میکنی میگی نه ببین

یکی باید بلاگ اسکای را حالی کنه
وگرنه من بی تقصیرم

ستوده چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 14:49


الان ساعت 1:48 دقیقه هست که من کامنت میذارم ولی چرا چیزی که ثبت میشه 2:47 دقیقه را نشون میده .

عزیزم! مراجعه بفرمایید به مدیریت بلاگ اسکای
اونجا مطرح بفرمایید شاید بهوش بیایند


البته شما هم سخت نگیرید
مملکت با یکی دو ساعت اینور انور چیزی توش عوض نمیشه

فریناز چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 21:09

از پول فروش همین فیلتر شکناس که 160 نفرو می برن خوش خوشانه خودشیفتگی کنن دیگه!

معلومه شما هم تو خطین؟!

فریناز چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 21:10

ستوده جون این بلاگ اسکای تا به خودش بیاد باید بکشیش جلو

پس ما وایسیم عقب
چون خانما مقدم اند؟!

خرنامه چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 22:57 http://bia2sher.blogfa.com/

شعرت زیبابود .کلااشعارت بهتر و زیباتر شده
لذت بردم

ما هم از خرنامه شما

نیکی پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 01:17 http://www.mementto.persianblog.ir

اینو به جای ادرس گوگل وارد کنید
http://173.194.35.97/

خودش وارد گوگل میشه

دست شما درد نکند

سینا پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 11:56 http://omide-ma1.blogsky.com

دیروز دادگاهی در برزیل حکم بازداشت رئیس گوگل رو صادر کرد.
علت: این دادگاه اعلام کرده که موتور جستجوی گوگل قوانین انتخاباتی برزیل را زمانی نقض کرده که حاضر به حذف یک نوار ویدئویی در سایت «یوتیوب» نشد و این در حالی است که محتوای این فیلم به گفته دادگاه، نسبت به کاندید سمت شهرداری شهری در غرب برزیل توهین آمیز است.
ایران و ده ها کشور مسلمان دیگر خواستار حذف فیلم موهن علیه پیامبر شدند.
پاسخ گوگل:مخالف آزادی بیان است.
واکنش ایران:فیلتر گوگل-واکنش پاکستان و افغانستان و چند کشور مسلمان دیگر:فیلتر یوتیوب

لابد این هم عین ازادی بیان است؟!
البته از نوع مکتبی اش

مسافر پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 15:07

سلام بر داداشه گلم
چه کاریکاتور با معنایی هست که این روزا خیلی هامون رو شامل میشه
یعنی برای افکارمون هم زندان درست میشه و از گفتنش باز میمونیم
امیدوارم که افکارمون باعث نشه که مغزمون باد کنه
به امید روزهای خوب برای آدم های خوب
شاد و پیروز باشید

قربان داداش خودم که دلم برایش تنگ شده است

فیلسوف قزوینی پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 18:28 http://jameolmozakhrafat.blogsky.com/

آفرین به شما و این شعرروان و ساده و زیبا

سپاس و ممنون

سینا پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 23:17 http://omide-ma1.blogsky.com

اصلا خود آزادی بیانی که شما بهش استناد می کنه و برگرفته از مکتب غربه دچار مشکل اساسیه و بیشتر شبیه جک هستش
اگه واقعا در انجا ازادی بیان وجود داشته باشه کسی نباید جلوگیری بکنه از تحقیق در مورد هولوکاست.چطور احمدی نزاد هربار که این حرفا رو زد همه محکومش کردن!
آن چه آزادی بیانی ست که علیه جولیان آسانژ موسس ویکی لیکس شکایت میشه و دولت های انگلیس و امریکا و سوئد علیه اش اعلام جرم میکنن ؟! و چنتا اتهام واهی بهش میزنن ت انجایی که آسانژ مجبور میشه به اکوادور پناهنده بشه
اتفاقا امروز ورزشگاه بودم و بازی ملوان و سپاهان رو از نزدیک دیدم.دو تا از تماشاگرها با هم درگیر شده بودن و علت درگیری هم این بود که یکی شون گفته بود شما چرا علی دائی اون ترک خر رو تشویق می کنین؟
اون یکی هم در جواب گفته بود من ازادی بیان دارم ودوست میدارم به همه فحش بدم شما نمی تونی جلوی من رو بگیری....
نمونه دیگر ازادی بیان هم در امریکا وجود داره.گویا قراره گروه منافقین رو که همراه صدام کافر علیه ملت ایرن جنگیده از لیست گروه های تروریسیتی خارج کنن.
عده ای از همین حرامزاده های پفیوز از صبح تا شام جلوی سازمان ملل داشتن اعتراض می کردن علیه احمدی نژاد

مگر من آن کار انها را تایید کرده ام که به من می توپید؟!

کمی یکطرفه به قاضی می روید اخوی!

نازنین جمعه 7 مهر 1391 ساعت 02:38

نمیدونم هدفشون واقعا چی بوده
اون هم با وجود فیلتر شکن های مختلفی که اکثر مردم استفاده میکنن!!

سلام و
عیدتون مبارک

همینطوره

سلام و عید شما هم مبارک
خوبید؟

سینا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 18:48

اخه مسئله اینه که شما همیشه داخل رو محکوم میکنید و درمورد اونا حرفی نمی زنید و مستمر سکوت..........

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.