گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

یک روز خوب


یک روز خوب روزیست، از تو نشانه دارد


در بیــــن روزگــاران، نامــــــی یگانه دارد


 

یک روز خوب مثل ِ  یک کوچه باغ زیباست


بر تک تک درختــــان ، یـــــــادت جوانه دارد


 

یک روز خوب باغیست با شاخه های سرسبز


بر لحظه های مهـــــرش، بلبــــل ترانه دارد


 

یک روز خوب رودیست، در باغ عشق جاری


هر جا که پــــــا گذارد، خاکـــش بهانه دارد

 


یک روز خوب با تـــــــو نامـــــی قرینه دارد


تاجی طلایـــی از عشق، در هر زمانه دارد


 

یک روز خوب از تو، عکسی به شیشه دارد


از آفتــــــــاب رویـــت، نقشی به خانه دارد


 

یک روز خوب با خود، شعری به سینه دارد


از سالگــــــــرد عشقی، زیبــــــــا نشانه دارد


 

یک روز خوب روزیست، مانند روز امروز


بر جای جای قلبم ، عشق آشیانه دارد


 


گرمک نوشت:


چهاردم شهریور روز خوب و به یاد ماندنی است برای من.


روزیست که من با بهترین ملکه زمین ازدواج کردم.


از طرف خودم این روز قشنگ را به او تبریک می گویم و برایش بهترین ها را آرزو می کنم.



پپه نوشت: اگر درخصوص ترجمه سخنرانی مرسی در اجلاس سران برای شما هم شبهه ای پیش آمده است این طنز نوشته را حتما بخوانید.

(با تشکر از جناب خروس بی محل)


نظرات 13 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 14:51 http://omide-ma.blogsky.com

تبریک منو هم پذیرا باشین

فریناز دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:18 http://delhayebarany.blogsky.com

تبریک می گم

نمی دونستم چه هدیه ای انتخاب کنم که در خور این عشق قشنگ باشه! چشمم خورد به حافظ روی میزم، گفتم چه هدیه ای بهتر از حافظ

صبا وقت سحر بویی زِزُلف یار می آورد
دل شوریده ی ما را به بُو در کار می آورد

من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکنــدم
که هر گُل کز غمش بشکفت محنت بار می آورد

فروغ مـــاه می دیدم ز بام قصر او روشن
که روی از شرم آن خورشید در دیوار می آورد

زبیم غارت عشقش دل پر خون رها کردم
ولی میریخت خون و رَه بدان هنجار می آورد

بقول مُطرب و ساقی برون رفتم گه و بیگه
کز آن راه ِگران قاصد خبر دشوار می آورد

سراسر بخشش جانات طریق لطف و احسان بود
اگر تسبیـــح می فرمود اگر زنّـــار می آورد

عَفَا للَّه چین ِابرویش اگر چه ناتوانم کرد
بعشوه هم پیامی بر سر بیمار می آورد

عجب می داشتم دیشب ز حافظ جام و پیمانه
ولی منعش نمی کردم که صوفی وار می آورد


تقدیم به شما و بانوی عشق
لحظه هاتون سراسر مهر و محبت و سپاس

ممنون یک دنیا

کوروش دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:50

کولیان
رهگذرانند
ورنه
زبان اشاره را هم می فهمند.
تنها به زبان اواز
یادگرفته اند
حرف دل بگویند.
شاید
به همین دلیل
تنهایند

(کوروش نادرخانی)
عزیز ترینم درود بر تو مهربان
مدتی نبودید نگرانتان بودم امشب امدم و خوشحالم که شاد و سرحالیدمن هنوز تصمیم به وبلاگ نویسی ندارم..چرا که قداست این دنیای قشنگ بیش از آن است ...اموراتم فعلا در فیس میگذرد ...ولی هم فیس و هم یاهو ه ک شدم و فرهاد باکلی مشکل دوباره با اسم خودم آوردم و به همین دلیل تمام اطلاعاتم پرید
وبرای همین شمارا (تو و عزیز ستایش شده را) ندارم
وقتی که سپیده سرزد اگر بودم دوباره برخواهم گشت شاید خورشید این پاک کننده ماراهم خوست
دوستتان داشته ،دارم و خواهم داشت

استاد همیشه نور چشم و قوت قلب ما هستید

مریم دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 23:55

تبریک میگم داداش گرمکی
ایشالله که سالهای سال با عشق و امید و خوشی در کنار هم در نگاه هم همراه بچه ها و نوه ها زندگی سرشار از عشق خداوندی داشته باشین
چقدر خوشحالم

زنده باشید
ممنون

افسانه سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 09:52

سلام

مبارک باشه و انشالله سالیان سال زندگی عاشقانه ای داشته باشید
از طرف من به خانم تبریک بگویید
من متاسفانه آدرس وبلاگ خانم را گم کردم تا خدمت ایشان هم تبریک عرض کنم

ممنون از شما

بانوی عشق سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 15:00

یک روز خوب روزیست که همراه تو باشم .
عزیزم سالگرد عشق آسمانی وعاشقانه مان مبارک باد .





سپاس همه جوره از تو عزیزترینم

سینا چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 10:39 http://omide-ma1.blogsky.com

آقا من دوباره یک روز خوب رو به شما تبریک میگم.
به دلیل عمل زیبای فیلترینگ ادرس ویبلتگ نغییر کرده

مرسی آقا خوشتیپه!

دیدی برادر سینا ! سخنان دلسوزانه و بی طرفانه ترا هم تاب نمی آورند؟

اینجا باید یا زنگی زنگ باشی یا رومی روم!

خاطره چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 19:07 http://rahalost.blogsky.com

سلام
پیوند مبارک.....

شبنم پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 12:31 http://seven-stones.blogsky.com



واییییییییییییییییییییییییییییی چرا دیر رسیدم

عیب نداره . بازم مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

انشاالله همیشه سالم باشیدو عشقتون پایدار باشه ( مطئنا همینجوری هم میشه )

لطف دارید

بانوی اُردیبهشت جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 21:53 http://zem-zeme.blogsky.com

تبریک البته با کمی تاخیر

+ هنوز هم.. مثل همیشه.. عالی و بی نقص.. آفرین استاد

ممنون

هرچه هستیم استاد نیستیم

دل نوشته شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 10:55 http://fh.blogsky.com/

سلام امیدجان
شعر بسیار زیبا و پرمعنایی ست. البته همیشه به شما سر زدم. گرچه دوباره شروع کردم به نوشتن در خانه مجازی ام هیچ جا خونه آدم نمیشه بخصوص خونه مجازی جایی که دوستان تازه ای می یابی و دوستانت به تو سر می زنن. این شعر رو چند بار خوندم خیلی زیباست.

لطف شما مزید

مسافر یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 16:02

داداشه گلم
صمیمانه این روز رو به شما و همسر گرام که مثل همشیره بنده هستند تبریک میگم و امید که این عشق هر چه کهنه تر میشه پایدار تر بماند
با آرزوی بهترین ها برای هر دو عزیز

پاینده و پیروز باشی عزیز دل!

فرهاد جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 12:51 http://fh.blogsky.com

سلام امیدجان
من هم خدمت شما بزرگواران صمیمانه تبریک عرض می نمایم، بابت تأخیر خیلی خیلی عذر می خوام نمی دونم چه جور متوجه نشدم؟! واقعا خودم هم تعجب کردم الان که متوجه شدم!

ممنون
سخت نگیرید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.