گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

گرمک

شیرین ، خنک ، دلچسب و آبدار

دوست


تا دوست مرا پشت و پناه است


بر فــــــرق سرم تاج و کلاه است

 


از دشمـــــن  ِ بدخــــــو نهراسم


چون دوست سپهدار و سپاه است


 

آن شاه که یک دوســـــت ندارد


بیچاره تر از قاطــــــر شاه است


 

با دوست به تـــن کن زره ای سخت


بیدوست تن ات خسته ی راه است




گرمک نوشت:


دلم برای برخی دوستان همراه خیلی تنگ شده است.


دوستانی مثل مسافر عاشق که نبودن شان سخت و سنگین است.


کاش که هرچه زودتر برگردد!

نظرات 12 + ارسال نظر
شبنم پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 13:23 http://seven-stones.blogsky.com


اینجور حساسیت ها توی خانم ها عادیه . همه ی آقایون هم تجربه میکن . حالا یکی کنار میادو حلش میکنه و زندگی خوشی رو ادامه میده . یکی هم مثل این دوست عزیز نمیتونه و کلا تسلیم میشه

یا تسلیمش می کنند

سارای پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 15:01 http://sari-i.blogsky.com

انشاله بر میگرده

انشاله

شنگین کلک پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 15:09 http://shang.blogsky.com

سلام
داداش بگذار زندگیشون را بکنن
همه چشم ها به زیبایی چشم یار شما نمیبینند
شاید نوعی عینک ، یک لیوان آب هویج ، یا .... لازم باشد

شایدم کمی اعتماد

استاد شنگ چطورند؟

فریاد پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 15:14

سلام امید عزیز.
انشالله هر جا هست موفق وخوشبخت باشه .
بلاخره همه زنها نوعی حساسیت دارن بعضی ها باهاش کنار میان وبعضی نمیشه .
خب اینم یک جوریه

باید از زنهایی که دائم در حال تهیه هیزم برای احتراق زندگی هستند هراسید

مریم پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 15:47 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام داداش
راستش من از زنهای شکاک خوشم نمیاد
و بدتر از اون از مردای زن ذلیل
در هر حال آرزو دارم که دوستتون هر جا هست سالم و سرحال باشن

البته بگم در این مورد (دلتنگی) درکتون می کنم
منم دلم برای فریناز تنگ شده

معلوم است که خیلی منصفید

خاطره پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 23:29 http://rahalost.blogsky.com

سلام دوست مهربان......
شما از معدود کسانی هستید که فقط به فکر خویش نیستید...یادم میاید وقتی من نیز غمگین بودم برای دل دردمندم نیک سرودید.....
امیدوارم همیشه ارزوهایتان میوه دست یابتان باشد...
من نیز چون شما دلتگ مسافر روزهای تنهایی هستم...و برای حل مشکلش رو از خدامیخوام

دوست خوب چون جواهر گرانبهاست
دوست دارم قدر دادن گوهرهای زندگی ام باشم

افسانه جمعه 9 تیر 1391 ساعت 10:31

سلام

دوست خوب از برادر هم نزدیک تر است

مسافر همراه خوبی برای شما بود والان هم هست اما متاسفانه مدتی است که ما را از مطالب خوبشان بی نصیب کرده اند

انشالله هر جا که هستندبه همراه شما سلامت باشند

انشاله
و انشاله که زود برگردند

مصطفی جمعه 9 تیر 1391 ساعت 23:34 http://goodafghanboy.loxblog.com

خیلی قشنگ بود
دمت گرم

زنده باشید

سلام. خوب بود امیدجان ولی اگر ازاوزان مطبوع تری استفاده کنید بهتر میشود. البته این نظر شخصی بنده ایت

حق با شماست
ولی با اوزان ساده تر راحتترم

مسافر شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:43

دوست و برادر عزیزم
باور کن با خوندن گرمک نوشت اشک گوشه چشمم جمع شد
اما ایکاش راهی بود تا برگردم
ایکاش میتونستم به تفسیر علت رو برات بگم
اما
بگذار همینطور بمونه چون راهی نداره
.... موضوع لج و لجبازی نیست که بگیم مرغ یه پا داره بلکه طرف کلا با نت مشکل داره و میگه این نت شده هووی من
خیلی دوست دارم
شاد باشی

داداش ما شما را می شناسیم نه ان عزیز را
دلتنگی ما هم برای شماست
پس فکری به حال دل ما بکنید
با همه مشکلاتی که دارید

مسافر شنبه 10 تیر 1391 ساعت 15:39

بدینوسیله از همه دوستان که ابراز احساسات کردن هم تشکر میکنم و همینجا رسما اعلام میکنم بنده حرف آخر رو تو منزل میزنم
بله همون چشم منظرم هست

ما هم مثل شما حرف اخر را ما می زنیم

زنده باشی . زیبا بود

پاینده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.